İflas erteleme diye duydum, hala mümkün mü yasada?
Eskiden 'iflas erteleme' diye bir şey vardı, şirketler bunu kullanıyordu. Şimdi hala var mı, yeni kanunda 'konkordato' diye değişti mi? Hangi şartlarda başvurulur, kabul edilirse ne kadar süre kazanırım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.