İhracat yapıyorum KDV iadesi alıyorum, geç ödüyorlar, faiz alır mıyım?
Yurtdışına ihracat yapıyorum, KDV iadesi alıyorum normal. Son 6 ay paramı geç yatırıyorlar 3-4 ay gecikme. Faiz talep edebilir miyim, hangi makamdan? Kanun gecikme için ne diyor, dava açsam kazanır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.