İhracat yapıyorum KDV iadesi alıyorum, geç ödüyorlar, faiz alır mıyım?

Anonim 18 Nis 2026 Konya 204 izlenme
KDV Davaları
Yurtdışına ihracat yapıyorum, KDV iadesi alıyorum normal. Son 6 ay paramı geç yatırıyorlar 3-4 ay gecikme. Faiz talep edebilir miyim, hangi makamdan? Kanun gecikme için ne diyor, dava açsam kazanır mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol