İzinsiz çalıştırıldım yıllarca, şimdi öğrendim, hakkım var mı?
5 yıldır şirkette çalışıyorum, çalışma iznim olmadan. Patron öyle gösterdi ki bana izin var diye, oysa hiç başvurmamış. Şimdi öğrendim sigortasızım. SGK kayıtlarım, kıdem, hak iddialarım nasıl olur? Patron şikayet edersem ben mi sınır dışı edilirim, koruma altında mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.