İzinsiz çalıştırıldım yıllarca, şimdi öğrendim, hakkım var mı?

Anonim 19 Oca 2026 Adana 185 izlenme
Yabancı İşçi Hukuku
5 yıldır şirkette çalışıyorum, çalışma iznim olmadan. Patron öyle gösterdi ki bana izin var diye, oysa hiç başvurmamış. Şimdi öğrendim sigortasızım. SGK kayıtlarım, kıdem, hak iddialarım nasıl olur? Patron şikayet edersem ben mi sınır dışı edilirim, koruma altında mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol