Kasko muafiyet payı çok yüksek, ödedikten sonra az tazminat alıyorum
Kasko sözleşmemde 'muafiyet payı 25 bin TL' yazıyor, çok yüksek. Kaza her olduğunda ben katlanıyorum. İptal edip yeni sigorta alabilir miyim, muafiyetsiz nasıl olur şartlar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.