Kefaletin sözleşmesi noter onayı yoktu, yine de geçerli mi?

Anonim 01 Nis 2026 Adana 20 izlenme
Kefalet Davaları
Bir kişiye işyeri kirasına kefil oldum, basit kağıda imza attım, noter onayı yoktu. Şimdi kiracı ödemiyor, ev sahibi benden istiyor. Noter onayı olmadan kefalet geçerli mi, yasal mı? İtiraz etsem mahkemeden iptal alır mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol