Kefaletin sözleşmesi noter onayı yoktu, yine de geçerli mi?
Bir kişiye işyeri kirasına kefil oldum, basit kağıda imza attım, noter onayı yoktu. Şimdi kiracı ödemiyor, ev sahibi benden istiyor. Noter onayı olmadan kefalet geçerli mi, yasal mı? İtiraz etsem mahkemeden iptal alır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.