Kira parasının yarısını ödediğim için ihtar geldi, ne olacak?
Bu ay kira parasının yarısını ödedim, yarısını eksik bıraktım çünkü acil ihtiyacım vardı. Ev sahibi noter ihtarı gönderdi. 'Ödenmedi tahliye' diyebilir mi yarım ödediğim halde? Eksik tutarı hemen ödesem ihtar düşer mi, kaç gün süre var bana?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.