Kira parasının yarısını ödediğim için ihtar geldi, ne olacak?

Anonim 04 Mar 2026 Antalya 190 izlenme
Kira Davaları
Bu ay kira parasının yarısını ödedim, yarısını eksik bıraktım çünkü acil ihtiyacım vardı. Ev sahibi noter ihtarı gönderdi. 'Ödenmedi tahliye' diyebilir mi yarım ödediğim halde? Eksik tutarı hemen ödesem ihtar düşer mi, kaç gün süre var bana?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol