Kira sözleşmesi bitince depozitomu vermiyorlar, hangi mahkeme bakar?
Kira sözleşmem bitti, taşındım. Ev sahibi depozitomu vermiyor, 'hasar var' diyor. 30 bin TL'lik depozito. Hangi mahkemede dava açarım, sulh hukuk mu asliye mi? Avukatsız mı yaparım, ekspertiz gerekli mi hasar var mı diye? Süreç ne kadar uzar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.