Kira sözleşmesi bitince depozitomu vermiyorlar, hangi mahkeme bakar?

Anonim 21 Mar 2026 İzmir 306 izlenme
Alacak Davaları
Kira sözleşmem bitti, taşındım. Ev sahibi depozitomu vermiyor, 'hasar var' diyor. 30 bin TL'lik depozito. Hangi mahkemede dava açarım, sulh hukuk mu asliye mi? Avukatsız mı yaparım, ekspertiz gerekli mi hasar var mı diye? Süreç ne kadar uzar?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol