Köylüm 50 yıldır ortak kullandığımız yolu kapatmış, ne yaparız?
Köyde 50 yıldır bütün aileler ortak kullanırdı bir yolu, geçen ay komşum 'orası benim arazim' deyip çitle kapattı. Hepimiz çıkış yapamıyoruz şimdi. Bu hukuken nasıl, geçit hakkı diye bir şey var sanırım? Mahkemeden açtırma talep edebilir miyiz, ne kadar süre? Geçen yılların kullanım hakkı sayılır mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.