Köylüm 50 yıldır ortak kullandığımız yolu kapatmış, ne yaparız?

Anonim 24 Ara 2025 Gaziantep 267 izlenme
Tapu Davaları
Köyde 50 yıldır bütün aileler ortak kullanırdı bir yolu, geçen ay komşum 'orası benim arazim' deyip çitle kapattı. Hepimiz çıkış yapamıyoruz şimdi. Bu hukuken nasıl, geçit hakkı diye bir şey var sanırım? Mahkemeden açtırma talep edebilir miyiz, ne kadar süre? Geçen yılların kullanım hakkı sayılır mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol