Limited şirket sermaye arttırımı yaparken yeni para yatırmak zorunda mıyım?
Şirkette sermaye artırımı kararı alındı, ben ortağım. Yeni para yatırmazsam hissem azalır mı, yoksa beklenir mi benim onayım? Ödeyemeyecek durumdayım, başka ortakların payına eklenebilir mi onların ödemesi ile? Sonradan geri alabilir miyim eski oranımı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.