Liposuction sonrası vücudum şekilsiz, doktor 'ben yapmadım' diyor

Anonim 18 Oca 2026 Antalya 186 izlenme
Estetik Cerrahi Davaları
Liposuction yaptırdım 150 bin TL, sonuç çok kötü oldu, vücudum şekilsiz görünüyor şimdi. Doktor 'sen mecbursun, şişman kalmışsın' deyip kaçıyor. Sorumlu olmaz mı, tazminat alabilir miyim? Hangi mercie başvururum?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol