Liposuction sonrası vücudum şekilsiz, doktor 'ben yapmadım' diyor
Liposuction yaptırdım 150 bin TL, sonuç çok kötü oldu, vücudum şekilsiz görünüyor şimdi. Doktor 'sen mecbursun, şişman kalmışsın' deyip kaçıyor. Sorumlu olmaz mı, tazminat alabilir miyim? Hangi mercie başvururum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.