Mobbing davası açtım, işveren karşı dava açıyor 'iftira' diye, ne olur?
Mobbing davası açtım 3 ay önce, şimdi işveren karşı dava açıp 'iftira attı' diyor, tazminat istiyor. İki davayı birlikte yürütür mü mahkeme, ben kazanırsam onunki düşer mi? Karşı davaya nasıl cevap veririm, delillerim sağlam olunca işveren niye böyle bir şey yapar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.