Mobbing yüzünden depresyona girdim, doktor raporum var, dava açabilir miyim?

Anonim 29 Mar 2026 Ankara 163 izlenme
Mobbing Davaları
İş yerindeki sürekli baskı yüzünden depresyona girdim, psikiyatri raporu aldım, ilaç tedavisi başladı. Patronu ve şirketi dava edebilir miyim, manevi tazminat ne kadar isteyebilirim? Doktor raporu yeterli kanıt mı, iş yerinde olanları başka nasıl belgelemeliyim? Şirket kabul etmese ne olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol