Mobbing yüzünden depresyona girdim, doktor raporum var, dava açabilir miyim?
İş yerindeki sürekli baskı yüzünden depresyona girdim, psikiyatri raporu aldım, ilaç tedavisi başladı. Patronu ve şirketi dava edebilir miyim, manevi tazminat ne kadar isteyebilirim? Doktor raporu yeterli kanıt mı, iş yerinde olanları başka nasıl belgelemeliyim? Şirket kabul etmese ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.