Müşterim iflas etti, faturalı alacağım batar mı tamamen?

Anonim 18 Mar 2026 70 izlenme
İflas Davaları
Müşterime mal verdim, fatura kestim 200 bin TL'lik. Şimdi iflas başvurusu yaptılar. Alacağım batar mı, bir kısmı kurtulur mu? Hangi sırada öderler, vergi devleti, çalışan, ben gibi sıralama mı var? Ne yapmalıyım hızlıca?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol