Müşterim iflas etti, faturalı alacağım batar mı tamamen?
Müşterime mal verdim, fatura kestim 200 bin TL'lik. Şimdi iflas başvurusu yaptılar. Alacağım batar mı, bir kısmı kurtulur mu? Hangi sırada öderler, vergi devleti, çalışan, ben gibi sıralama mı var? Ne yapmalıyım hızlıca?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.