Ölümlü kazada cinayet diye dava açılır mı, taksirle mi sadece?
Trafik kazasında çocuğum öldü, sürücü 'kasıt yoktu' dedi. Mahkeme 'taksir' diye dava açtı. Bence kasıt vardı, sarhoştu o, hızlıydı. Cinayet davası mı olmalı, savcılık değişebilir mi karar verirken?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.