Otobüste taciz edildim, kameralar kayıt aldı, hemen şikayet etsem ne olur?

Anonim 15 Nis 2026 Gaziantep 239 izlenme
Cinsel Suçlar
Belediye otobüsünde bir adam yanıma yapışıp taciz etti, indim hemen polise gittim. CCTV kayıtlarını talep ettim. Polis 'kayıtları savcılık ister' dedi. Bu suç nasıl ilerler, cezası ne kadar? Şikayetimi yarın yapmayı düşünüyordum etkilenir mi geç olur, hemen mi yapmalıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol