Otobüste taciz edildim, kameralar kayıt aldı, hemen şikayet etsem ne olur?
Belediye otobüsünde bir adam yanıma yapışıp taciz etti, indim hemen polise gittim. CCTV kayıtlarını talep ettim. Polis 'kayıtları savcılık ister' dedi. Bu suç nasıl ilerler, cezası ne kadar? Şikayetimi yarın yapmayı düşünüyordum etkilenir mi geç olur, hemen mi yapmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.