Özel hastane sigortamla anlaşması varmış, sonra 'yok' deyip para istediler

Anonim 04 Nis 2026 38 izlenme
Hastane Davaları
Sözleşme sırasında 'sigortanla anlaşmamız var, sıfır ödeme' demişlerdi. Ameliyattan sonra 'aslında yok' deyip 120 bin TL istediler. Bu aldatma değil mi, ödememi reddedebilir miyim? Sigortam neyi öder, hastane neyi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol