Özel hastane sigortamla anlaşması varmış, sonra 'yok' deyip para istediler
Sözleşme sırasında 'sigortanla anlaşmamız var, sıfır ödeme' demişlerdi. Ameliyattan sonra 'aslında yok' deyip 120 bin TL istediler. Bu aldatma değil mi, ödememi reddedebilir miyim? Sigortam neyi öder, hastane neyi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.