Patron sürekli aşağılıyor, küfrediyor, mobbing değil mi bu?
Patronum 2 yıldır beni sürekli iş arkadaşlarının önünde aşağılıyor, küfür ediyor, 'sen hiçbir şey beceremezsin' diyor. Mobbing diye duydum bunu, doğru mu? Şikayet edip tazminat alabilir miyim, hangi kanıtları toplamalıyım? Ses kaydı yasal mı, iş arkadaşları tanıklık eder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.