Senet kefili olarak imzaladım, asıl borçlu paranın var, ödemiyor inadına

Anonim 17 Mar 2026 215 izlenme
Kefalet Davaları
Senet kefiliyim, asıl borçlunun parası var ama 'haksız tutuldum' diye ödemiyor inadına. Banka direkt bana geliyor para istemek için. Ben asıl borçlunun mal varlığına haciz koydurabilir miyim, niye benden alıyor banka? Ödememek için bir yol var mı kefil olarak?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol