Senet kefili olarak imzaladım, asıl borçlu paranın var, ödemiyor inadına
Senet kefiliyim, asıl borçlunun parası var ama 'haksız tutuldum' diye ödemiyor inadına. Banka direkt bana geliyor para istemek için. Ben asıl borçlunun mal varlığına haciz koydurabilir miyim, niye benden alıyor banka? Ödememek için bir yol var mı kefil olarak?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.