Sigortama önceden hastalık beyan etmediğim için ödeme yapmıyorlar
Sigortalıyım, tedavi gördüm. Sigorta 'önceden hastalığın vardı sakladın' deyip ödeme yapmadı. Ben tam bilmiyordum hastalığı. Bu yasal mı, ben aldatma yapmadım, dava açabilir miyim? Sigorta savunması güçlü mü?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.