Şirket kapanırken çalışanların alacakları ne olur, ödeyebilir miyim?
Şirketim tasfiyeye giriyor, 12 çalışanım var, kıdem ve son ay maaşları toplam 800 bin TL. Şirket parası bunu karşılamıyor. Hangi sıraya göre ödeme yapılır, çalışan alacakları öncelikli mi? Ödenemeyen kısmı için devlet desteği var mı, kalan kısmı için ne yapacağım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.