Sözleşmemi yerine getirmedim doğal afet yüzünden, ceza alır mıyım?
Sözleşmeye göre belli bir tarihte mal teslim etmem gerekiyordu, deprem oldu fabrikamız zarar gördü. Teslimat gecikti, müşteri ceza istiyor. Doğal afet sebebiyle gecikme için ben sorumlu muyum, 'mücbir sebep' diye duydum bunu? Sözleşmeye bu maddenin yazılmaması durumu nasıl etkiler?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.