Sözleşmeyi noter onayı olmadan imzaladık, geçerli mi yine de?

Anonim 27 Oca 2026 İzmir 10 izlenme
Ticari Sözleşmeler
Bir tedarikçiyle 1 yıllık tedarik sözleşmesi yaptık, sadece iki taraf imzaladık, noter onayı yok. Sözleşme geçerli mi yargıya gider miyim sorun çıkarsa? Bazı sözleşmeler noter şart mı, hangileri? Bizim sözleşmemizde 'noter şartı' yazılmamıştı, sonradan iptal edilebilir mi geçersizlik sebebiyle?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol