Sözleşmeyi noter onayı olmadan imzaladık, geçerli mi yine de?
Bir tedarikçiyle 1 yıllık tedarik sözleşmesi yaptık, sadece iki taraf imzaladık, noter onayı yok. Sözleşme geçerli mi yargıya gider miyim sorun çıkarsa? Bazı sözleşmeler noter şart mı, hangileri? Bizim sözleşmemizde 'noter şartı' yazılmamıştı, sonradan iptal edilebilir mi geçersizlik sebebiyle?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.