Tahliye davası kazandım, kiracı çıkmıyor, polis çağrılır mı?
Mahkeme tahliye kararı verdi 2 ay önce, ama kiracı hala oturuyor 'gidecek yerim yok' diyor. İcra müdürlüğüne başvurdum, çok uzadı süreç. Polis çağrılarak zorla çıkartılır mı, hangi gün gelir icra memuru? Eşyalar dışarı atılır mı, kiracı tehdit ederse ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.