Taksitli aldığım malı kendim sattım, ödemelere devam etmek zorunda mıyım?
Taksitli aldığım aracı sattım kendim, parasını başka şeye kullandım. Bayisi 'borç sende devam, yine öde' diyor. Yasal mı, ben artık sahibi değilim. Yeni sahibe geçer mi otomatik borç, hangi prosedürle? Aksini yapsam ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.