Trafik kazası anında ben de alkollü idim ama suç bende değil, sigorta öder mi?
Yola çıktığımda 1 bira içmiştim, kaza karşı tarafın suçu. Tutanakta benim alkol durumum da yazılı. Sigorta 'sen alkollüydün ödemiyoruz' diyor. Kazanın sebebi alkolüm olmadığına göre, ödeme zorunlu değil mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.