Trafik kazası ihbarını polise geç yaptım, sigorta bunu kullanır mı?
Kaza anında ben şokta idim, polise hemen ihbar yapmadım 6 saat sonra yaptım. Sigorta bunu sebep gösterip 'geç bildirim' diye ödeme yapmıyor. Bu yasal mı, ben hastanedeydim aslında acil müdahale gerekti?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.