Trafik kazasında ben haklıyım, karşı taraf ödeme yapmıyor, ne yapayım?
Geçen ay arkadan bana çarptılar, kusurum yok, polis tutanağı kanıt. Karşı sigorta ödeme yapmıyor 2 aydır. Aracım hasarlı, kendi paramla tamir ettirdim 45 bin TL. Bu parayı nasıl alırım, hangi mahkemeye giderim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.