Transfer fiyatlandırması cezası geldi, indirim mümkün mü?
Vergi dairesinden 300 bin TL ceza geldi transfer fiyatlandırması ihlali için. Bu rakam çok yüksek, indirim mümkün mü? Pişmanlık beyanı versem azalır mı, uzlaşma yapılır mı? Avukatlık masrafı dahil dava açmam mantıklı mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.