Tüketim kooperatifimden çıkmak istiyorum, sermayemi alabilir miyim?
Üyesi olduğum tüketim kooperatifinden ayrılmak istiyorum. Yatırdığım sermaye payını geri alabilir miyim, ne kadar süre içinde ödenir? Kooperatifin mali durumu kötüyse kayıplara katılıyor muyum, sadece kendi payımı mı kaybediyorum? Yıl sonunda mı verilir yoksa istek anında mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.