Veraset ilamı için reşit olmayan kardeşim adına ben mi imzalarım?

Anonim 07 Şub 2026 195 izlenme
Veraset İlamı
Babam vefat etti, kardeşim 15 yaşında. Veraset belgesinde onun da imzası gerekiyor, ama küçük olduğu için imzalayamaz. Vasi olarak annem imzalar mı, atanmış vasi olmak şart mı? Yasal temsil için ne yapılması gerek?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol