Veraset ilamı için reşit olmayan kardeşim adına ben mi imzalarım?
Babam vefat etti, kardeşim 15 yaşında. Veraset belgesinde onun da imzası gerekiyor, ama küçük olduğu için imzalayamaz. Vasi olarak annem imzalar mı, atanmış vasi olmak şart mı? Yasal temsil için ne yapılması gerek?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.