Vergi cezası sahte fatura kullanma diye, ben bilmiyordum, ceza geldi
Vergi cezası geldi 'sahte fatura kullandın' diye. Ben tedarikçimden fatura aldım, onun sahte olduğunu bilmiyordum. Bu durumda ceza ödenir mi, bilinç şartı var mı? İtiraz nasıl yapılır, tedarikçiyi nasıl sorumlu tutarım kendi yararıma?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.