Vergi cezası tebligat yapılmadan kesilebilir mi, haberim olmadı
Vergi cezası kağıdı geldi 'önceden uyarı verildi' diye yazıyor. Ben hiç uyarı almadım, ilk kez bu kağıdı gördüm. Tebligat usulsüz mü, itiraz edebilir miyim 'haberim olmadı' diye? Hangi mahkemeye giderim, kazanma şansım var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.