Vergi denetimi süresince işlerim aksıyor, tazminat alır mıyım?
Vergi denetimi 4 aydır sürüyor, sürekli kayıt isteniyor, müşterilerim ürkütülmüş. İşlerim yarıya düştü. Bu süreçten doğan zarar için tazminat alabilir miyim, kim öder? Vergi dairesini sorumlu tutabilir miyim haksız uzatma için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.