Yaya olarak yolun dışında yürürken kaza oldu, ben hatalı sayıldım, neden?
Yaya olarak yolun kenarında yürüyordum, araç bana çarptı yoldan dışarı çıktığında. Polis 'sen de dikkatsizdin' dedi %20 kusurlu çıkardı. Ben yaya idim, sürücü daha sorumlu değil mi tamamen?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.