Yaya olarak yolun dışında yürürken kaza oldu, ben hatalı sayıldım, neden?

Anonim 06 Mar 2026 Konya 139 izlenme
Trafik Kazası Tazminatı
Yaya olarak yolun kenarında yürüyordum, araç bana çarptı yoldan dışarı çıktığında. Polis 'sen de dikkatsizdin' dedi %20 kusurlu çıkardı. Ben yaya idim, sürücü daha sorumlu değil mi tamamen?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol