Aldığım ayakkabı 2 ayda yırtıldı, mağaza 'kullanım hatası' diyor
Mağazadan ayakkabı aldım 4 bin TL, 2 ay düzenli kullandım yırtıldı dikişten. Mağaza 'kötü kullanmışsın' diye iade ya da değişim yapmıyor. Garanti süresi var sanırım, ne kadar? Ekspertiz raporu mu çıkartırım, kim öder masrafı? Hakem heyetine başvursam haklı çıkar mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.