Aldığım ayakkabı 2 ayda yırtıldı, mağaza 'kullanım hatası' diyor

Anonim 24 Oca 2026 Ankara 123 izlenme
Ayıplı Mal Davaları
Mağazadan ayakkabı aldım 4 bin TL, 2 ay düzenli kullandım yırtıldı dikişten. Mağaza 'kötü kullanmışsın' diye iade ya da değişim yapmıyor. Garanti süresi var sanırım, ne kadar? Ekspertiz raporu mu çıkartırım, kim öder masrafı? Hakem heyetine başvursam haklı çıkar mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol