Babamın evinde ablamla birlikte oturuyorum, ablam 'kira ver' diyor
Babam vefat etti, evi miras kaldı 4 kardeşe. Ben ve ablam o evde oturuyoruz. Diğer kardeşler şimdi 'siz kullanıyorsunuz bize kira verin' diye dava açtı, ecrimisil istiyorlar. Ödemek zorunda mıyım, hisse oranıma düşen kısmı kullanma hakkım yok mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.