Bayisi kapandı, garantim hala geçerli mi?
Bilgisayarımı bayisinden aldım, garantili. Bayisi kapanmış, telefon açmıyor. Üreticiyi aradım 'bayiden alınmış sen oraya git' diyor. Hangi taraf sorumlu, üretici de zorlanır mı garantiyi kabule? Hakem heyetine başvursam çözer mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.