Bayisinin taksitli sözleşmesinde 'gecikme cezası %50' yazıyor, yasal mı?

Anonim 02 Mar 2026 İstanbul 41 izlenme
Taksitli Satışlar
Aldığım ürün için taksitli ödüyorum. Sözleşmede 'her gecikilen ay için %50 ceza' diye yazıyor. Bu çok yüksek değil mi, yasal mı? Mahkeme bu maddeyi geçersiz sayar mı, gecikme yapmasam bile ileride sorun olabilir mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol