Bayisinin taksitli sözleşmesinde 'gecikme cezası %50' yazıyor, yasal mı?
Aldığım ürün için taksitli ödüyorum. Sözleşmede 'her gecikilen ay için %50 ceza' diye yazıyor. Bu çok yüksek değil mi, yasal mı? Mahkeme bu maddeyi geçersiz sayar mı, gecikme yapmasam bile ileride sorun olabilir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.