Cilt bakım merkezinde işlem sonrası yara izi kaldı, sorumlu kim?
Cilt bakım merkezinde lazer işlemi yaptırdım, yara izi kaldı kalıcı. Merkez 'normal' diyor. Bu malpraktis sayılır mı, dava açabilir miyim? Hangi tazminat?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.