Dava 8 aydır sürüyor, kocam hiç gelmiyor, ne zaman bitecek?
8 ay önce boşanma açtım, kocama tebligat yapıldı ama 3 duruşmadır gelmiyor, cevap dilekçesi de vermedi. Mahkeme onsuz devam edebilir mi, gelmeyince benim lehime mi karar verir? Sonsuza kadar uzar mı bu iş, gelmediği için ben hızlandırabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.