Eşim adına ferdi emeklilik yatırdım, boşanırsa parayı alır mı?

Anonim 31 Ara 2025 127 izlenme
Mal Paylaşımı
Evlilik boyunca hem kendim hem eşim için ferdi emeklilik yatırdım, primler ortak hesaptan gitti. Boşanırken bu sigortaların biriken parası paylaşılır mı? Sözleşme eşim üstüne ise sorun olur mu, vergi avantajını geri mi alırlar? Mahkeme parayı nasıl değerlendirir, eşi ile yarı yarıya mı paylaşırım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol