Eşim adına ferdi emeklilik yatırdım, boşanırsa parayı alır mı?
Evlilik boyunca hem kendim hem eşim için ferdi emeklilik yatırdım, primler ortak hesaptan gitti. Boşanırken bu sigortaların biriken parası paylaşılır mı? Sözleşme eşim üstüne ise sorun olur mu, vergi avantajını geri mi alırlar? Mahkeme parayı nasıl değerlendirir, eşi ile yarı yarıya mı paylaşırım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.