Eski iş yerimdeki birikim hesabımdan 5 yıl sonra ödeme alabilir miyim?

Anonim 12 Oca 2026 Kocaeli 255 izlenme
Alacak Davaları
Eski iş yerimde birikim sandığı vardı, yıllarca para yatırdım. 5 yıl önce ayrıldım, 'çıkış parası bekle 2 yıl' demişlerdi. Hala alamadım, telefon açmıyorlar. 30 bin TL var hesabımda. Dava açabilir miyim, hangi belgelerle? Zamanaşımı geçti mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol