Eski iş yerimdeki birikim hesabımdan 5 yıl sonra ödeme alabilir miyim?
Eski iş yerimde birikim sandığı vardı, yıllarca para yatırdım. 5 yıl önce ayrıldım, 'çıkış parası bekle 2 yıl' demişlerdi. Hala alamadım, telefon açmıyorlar. 30 bin TL var hesabımda. Dava açabilir miyim, hangi belgelerle? Zamanaşımı geçti mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.