Estetik dolgu yaptım, 1 ay sonra kırıldı, garanti?

Anonim 16 Ara 2025 Antalya 167 izlenme
Diş Hekimi Davaları
Diş hekiminde estetik dolgu yaptım 5 bin TL, 1 ay sonra kırıldı. Hekim 'yeniden yaparım ekstra ücret' diyor. Garanti yok mu, ücretsiz olması gerekmez mi yenisi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol