Evlilikte emekli oldum ikramiye aldım, eşim yarısını istiyor

Anonim 23 Oca 2026 Bursa 169 izlenme
Mal Paylaşımı
Evliliğimin son 3 yılında emekli oldum, 450 bin TL ikramiye geldi, tasarrufta tuttum. Şimdi boşanma açıldı, eşim 'yarısı benim' diyor. Bu ikramiye ortak mal mı, hizmet sürem evlilikten önce başlamıştı bu hesaba katılır mı? Mahkeme nasıl hesaplar bunu, tamamen benim olmaz mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol