Evlilikte emekli oldum ikramiye aldım, eşim yarısını istiyor
Evliliğimin son 3 yılında emekli oldum, 450 bin TL ikramiye geldi, tasarrufta tuttum. Şimdi boşanma açıldı, eşim 'yarısı benim' diyor. Bu ikramiye ortak mal mı, hizmet sürem evlilikten önce başlamıştı bu hesaba katılır mı? Mahkeme nasıl hesaplar bunu, tamamen benim olmaz mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.