Garantili klima servise verdim, daha kötü hale getirdiler, sorumlu kim?

Anonim 02 Şub 2026 Antalya 132 izlenme
Garanti Davaları
Klimam garantili, servise verdim arızası için. Tamirden sonra daha kötü hale gelmiş, hiç çalışmıyor şimdi. Servisin sorumluluğu var mı, yeniden tamir etmek zorunda mı ücretsiz? Hizmet eksikliği için tazminat alır mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol