Garantili klima servise verdim, daha kötü hale getirdiler, sorumlu kim?
Klimam garantili, servise verdim arızası için. Tamirden sonra daha kötü hale gelmiş, hiç çalışmıyor şimdi. Servisin sorumluluğu var mı, yeniden tamir etmek zorunda mı ücretsiz? Hizmet eksikliği için tazminat alır mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.