İşçi olarak risk değerlendirmesi yapılmadan çalıştırıldım, kaza oldu, sorumlu kim?

Anonim 16 Şub 2026 İstanbul 13 izlenme
İş Sağlığı ve Güvenliği
İnşaatta çalışıyorum, bana hiç risk değerlendirmesi yapılmadı, hangi koruyucu kullanacağım bile söylenmedi. Düştüm, omuzum çıktı. Bu durumda şirket tam mı sorumlu, ben de ihmalkar mıyım? Tazminat tam alırım mı yoksa yarı yarıya mı? İş güvenliği uzmanları araştırır mı bu durumu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol