İşçi olarak risk değerlendirmesi yapılmadan çalıştırıldım, kaza oldu, sorumlu kim?
İnşaatta çalışıyorum, bana hiç risk değerlendirmesi yapılmadı, hangi koruyucu kullanacağım bile söylenmedi. Düştüm, omuzum çıktı. Bu durumda şirket tam mı sorumlu, ben de ihmalkar mıyım? Tazminat tam alırım mı yoksa yarı yarıya mı? İş güvenliği uzmanları araştırır mı bu durumu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.