Kargo ücreti 'ürün bedeli kadar' bir şey yatırılmış oldu, yasal mı?
Online mağazadan küçük bir ürün aldım 200 TL, kargo ücreti 250 TL çıktı. Bu makul mü, ürün fiyatından yüksek? Mağaza karda mı, beni aldatıyor mu? Geri istesem haklılığım var mı, hangi yola başvurmalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.