Kiracı sözleşmesini imzaladı ama eve hiç gelmedi, ödeme yapmadı, ne yaparım?
1 yıllık kira sözleşmesi imzaladım, kiracı kira anahtarı aldı ama hiç eve gelmedi, hiç ödeme yapmadı. Eski sahibim eve giriyor diyor komşu. Sözleşmeyi feshedebilir miyim hemen, depozitoyu yakar mı? Mahkemeye gidersem hangi yolu izlemeliyim, taşeri evi başkasına kiraya verebilir miyim hemen?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.