Kiracı sözleşmesini imzaladı ama eve hiç gelmedi, ödeme yapmadı, ne yaparım?

Anonim 06 Oca 2026 Ankara 289 izlenme
Tahliye Davaları
1 yıllık kira sözleşmesi imzaladım, kiracı kira anahtarı aldı ama hiç eve gelmedi, hiç ödeme yapmadı. Eski sahibim eve giriyor diyor komşu. Sözleşmeyi feshedebilir miyim hemen, depozitoyu yakar mı? Mahkemeye gidersem hangi yolu izlemeliyim, taşeri evi başkasına kiraya verebilir miyim hemen?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol