Kiracıyım aidatı ben mi ev sahibim mi öderim, sözleşmede yazmıyor
Kiracıyım, sözleşmemde aidat konusu net değil. Yönetim benden aidat istiyor, ev sahibim 'sen ödüyor olmalısın' diyor. Kanun kim sorumlu, ortak alan kira ile ilgili mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.