Komşum aidatları ödemiyor 2 yıldır, yönetim ne yapacak?

Anonim 21 Nis 2026 Ankara 165 izlenme
Aidat Davaları
Apartmanımızda bir komşu 2 yıldır aidatları ödemiyor, 60 bin TL birikti. Yönetim hiçbir şey yapmıyor, biz ödüyoruz onun payını da. Yönetimi nasıl harekete geçirebiliriz, mahkemeden zorla yapılması mümkün mü? Daireyi sattırabilir mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol