Komşum aidatları ödemiyor 2 yıldır, yönetim ne yapacak?
Apartmanımızda bir komşu 2 yıldır aidatları ödemiyor, 60 bin TL birikti. Yönetim hiçbir şey yapmıyor, biz ödüyoruz onun payını da. Yönetimi nasıl harekete geçirebiliriz, mahkemeden zorla yapılması mümkün mü? Daireyi sattırabilir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.